Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Akademická obec...to jsou ti co chtěli nadiktovat prezidentovi seznam jmen který musí bez výhrad podepsat a když to logicky odmítl tak ublíženě čekají na každou příležitost jak na něj plivnout?Tak to je škoda času číst a komentovat...Rv

21 6
možnosti
Foto

J32i73ř52í 90K70i91n93d73l

18. 11. 2015 14:28

Pane Baloune, je věci akademické obce a jejich svobod, koho bude jmenovat profesorem  a Zemanovo právo je jenom jmenování strvdit svým podpisem.  Jeho odmítnutí podpesat jmenovaní profesorem je stejné, jako kdyby děkan vysoké školy odmítl někomu podepsat diplom ing. i když složil státnice a to jenom proto, že se mu osoba z různých důvodů nelíbí.

6 5
možnosti
JV

J62i33r54i 88V19r21a64b89e54c

18. 11. 2015 14:05

Albertov zneužit pro politické cíle hnědnoucího Zemana.

Presne tak .KarmaR^R^

Hnedou barvu ma i lejno.Tim by se dal nadpis i jinak napsat.

9 9
možnosti
RM

R60o18m85a41n 58M41á73c13a

18. 11. 2015 14:04

kez bych s Vami nesouhlasil a to, co pisete, by nebyla pravda... karma

3 6
možnosti
OP

Nadpis dobrý, ale článek nedospělý

1 3
možnosti
VK

Jako akademik jste v těchto vodách lovnou zvěří mimo dobu hájení. Vzdělání a kritické myšlení se tu neodpouští. Ode mne karma. Jistě to slíznete. Nehysterčíte a to se nesmí. Blíží se přeci konec Evropy. islamisti prohazují děti zátarasy a sami jsou všichni opásáni výbušninami.....

4 10
možnosti
JC

Právě že hysterčí. Naprosto nepatřičně a planě. Napsat o prezidentovi tolik smyšlenin ...

6 2
možnosti
JH

"Jako příslušník akademické obce se plně stavím za prohlášení..."

To se Vám" příslušníku" zase povidlo:-)

18 0
možnosti
JM

J86a33n 79M46l63č33o36c59h

18. 11. 2015 13:53

pro mě je určující Písmo svaté , a jedinou autoritou je svatý otec, náměstek Boží na zemi, nikoli typy Okamura, Konvička atd.

0 3
možnosti
SB

Pro mne je autoritou normální zdravé uvažování. Nepotřebuji, aby mi nějaký papež diktoval, co si mám myslit. Stejně tak mi to nediktuje Konvička nebo Okamura. K nim mám názorově blíže než k papeži, ale nediktují mi nic. Prostě jsem dospěl ke stejným názorům jako oni, ale dospěl jsem k nim nezávisle na nich.

10 2
možnosti
Foto

No, já říkám furt, že s naší akademickou obcí to jde od desíti k pěti...:-/Rv

29 3
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1699x
JAN MLČOCH. Zůstanu svůj za každých okolnosti,nemám rád povrchnost a omezenost.Mým vzorem jsou JAN XXIII a FRANCISCUS. Motto-psi štěkají a karavana jede dál